...Si tinc DOLOR , pot durar una hora , un dia , un any i fins i tot molt mes...

Pero un dia aquest dolor desapareix i passa a convertir-se en algo completament diferent...

...SI em RENDEIXO ; el dolor sera ... ETERN...


Marques Personals

-Marató BCN (2014) 3:30
-Mitja Marató Vilafranca (2013) 1:32
-Half Ironman Berga (2012) 5:45
-St.Silvestre St.Cugat (2012) 43:05


divendres, 11 de maig del 2012

Pedals del Cister ...per asfalt!! 130 km i 1800 de desnivell

Nomes pel paissatges ja valia la pena, nomes per l'encant dels pobles ja valia la pena, nomes per lo desertiques de les carreteres ja valia la pena.
Realment ha estat una de les meves millors ciclades.
M'he plantat a Santa Coloma de Queralt i he començat el projecte que tenia en ment, Pedals del Cister per carretera.
Espectacular ruta, total m'han sortit 130km i 1700 de desnivell.

Tracks i ruta;

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2826972




























1 comentari:

Montpedrós BTT ha dit...

Tu si que eres un máquina. Tenemos pensado hacer la pedals del cister en btt. Eso si, en un par de días. Saludos.